poniedziałek, 16 stycznia 2012

And the winner is...

Idąc z prądem wydarzeń modowych, postanowiłam zaprezentować Wam moją modową top listę tegorocznego rozdania Golden Globe. Jak co roku gwiazdy, a może raczej styliści gwiazd, prześcigają się kto zaprezentuje najlepszy "look" i nie chodzi tu bynajmniej tylko o kreację, równie ważna jest biżuteria, makijaż, jak i fryzura. Oto moje nominacje: :)

1. Miejsce pierwsze bezapelacyjnie wygrywa Heidi Klum: pięknie, z klasą, elegancko i przede wszystkim less is more! Czyli jak widać można wyglądać zjawiskowo nie przesadzając ze nadmierną stylizacją + brawo za dobór kolorów!!


2. Kolejne miejsce przypada pani Stacy Keibler, która nie tylko ma cudownie wygląda w eleganckiej i delikatnej czerwonej sukience. Zdecydowanie największego uroku dodaje jej niesamowicie piękny makijaż, notabene moim skromnym zdaniem najlepszy z całej akademii.



3. Kolejne miejsce przypada pani, której kompletnie nie znam i wybaczcie mi ale nie mam pojęcia jak się nazywa. Nie mniej jednak, kiedy zobaczyłam jej suknię to zaniemówiłam. Jest tak bajeczna, romantyczna i delikatna, że nie wiem czy znalazłabym kogoś kto uważa, że nie jest godna podziwu. Zoabczcie same!


4. Kolejne miejsce przypada Jessice Albie, która jak zawsze wygląda fantastycznie, nie tylko z tego powodu, że jest piękną kobietą, ale i z takiego, że zawsze jest bardzo ładnie ubrana. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, czym ta kobieta się wysmarowała, że jej ciało tak pięknie połyskuje? To jest pytanie za 100 punktów!


5. Następna w kolejce jest Sophia Vergera, która jak zwykle swoją kobiecością powaliła wszystkich na kolana. Granat to był świetny wybór!


6. To miejsce zajmuje niezrównana Charlize Theron, która nie zdziwiła nikogo wyglądając jak zwykle oszałamiająco w sukni od Diora.


7. Kolejne miejsce zajmuje moja ulubiona Nicole Kidman, która wygląda jak posągowa piękność w kreacji od Armaniego. Boże daj mi taką figurę w wieku 45 lat :)


8. Ostatnie miejsce, ale nie najgorsze zajmuje Tilda Swinton. Ta oto pani nie założyła kreacji, którą sama bym chętnie nosiła, natomiast widzę wielki postęp w kierunku kobiecości. Zawsze śmiałam się, że Tilda fantastycznie nadawałaby się na architekta pod względem stylu, ponieważ wiecznie zakłada rzeczy bardzo proste,geometryczne rzeczy, które niwelują kobiece kształty. Podoba mi się to, że Tilda nie zrezygnowała ze swojego "signature look" ale go znacznie ulepszyła pokazując się z innej strony + kolor kreacji jest identyczny z kolorem jej oczu :)

4 komentarze:

  1. Czerwona suknia to mój numer jeden! a suknia Pani z nr 3 dosataje u mnie nr 2:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I totally agree that Heidi Klum nailed it! Love her jewellery!

    http://jimpricute.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hello from spain!
    i am marta, i like your blog and i follow it.
    if you like my blog you are very welcome to join it :)).www.hunterchic.es

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawienie! Widzę że mamy podobny gust ;))

    OdpowiedzUsuń