niedziela, 8 stycznia 2012

Trip to Rome!

Długo zastanawiałam się co począć w sylwestra. Nie miałam ochoty zmieżyć się z poszukiwaniem idealnej sukienki, jak i iść po raz dziesiąty w tej samej, nie wspominając już o lokalizacji zabawy. Tak więc postanowiłam z moim chłopakiem wyjechać na wyjcieczkę 4 dniową do Rzymu. Efekt? Idealnie powitany Nowy Rok :)
Rzym jest cudownym miejscem nie tylko dla osób lubiących zwiedzać, ale i jest bardzo romantyczny i magiczny. Dlatego też postanowiłam pokazać Wam kilka zdjęć.










Oczywiście żadna wycieczka nie obędzie się bez shoppingu :) Wchodząc do ichniejszej Sephory serce mi stanęło na widok stoiska Urban Decay i paletki Naked Palette, oczywiście niewiele myśląc zakupiłam to cudo. W skład paletki wchodzi baza pod cienie, która uwaga jest FENOMENALNA!!!! Paletka kosztowała ok 40 euro...drogo, wiem...ale nie mogłam sobię odmówić produktu, o którym tak trąbią na you tubie. Jeżeli macie ochotę dowiedzieć się jaka jest moja opinia na temat tego oto produktu, proszę dać mi znać.





Drugą rzeczą, którą przywiozłam z Rzymu jest torebka Furli. Tak Furli... to moja druga torebka tej firmy, a mam je tylko dzięki temu, że kupiłam je we Włoszech, ceny z Warszawskiego butiku do cen np. z Włoskiego lotniska to jak niebo, a ziemia.... Uwielbiam torebki tej firmy, ponieważ są piękne, solidnie zrobione i ze świetnego materiału, a raczej skóry. Torebka po przecenie kosztowała 115 euro, to naprawdę niewiele w porównaniu z ceną ponad 1000zł w Polsce, co mnie niezmiernie cieszy.
Gdybyście kiedyś maiły zamiar wybrać się na wycieczkę do Toskanii, polecam gorąco, ponieważ na tym terenie znajduje się fabryka Furli, gdzie można wyrwać torebkę za naprawdę dobrą cenę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz